Filter

Bulgur, múka, kaše a ovsené vločky

Raňajkové kaše a ovsené vločky vhodné na každé chutné raňajky. Ovsené vločky sú výborným zdrojom vlákniny a vitamínov skupiny B. Pšeničný bulgur môžete použiť i na raňajky alebo ako súčasť chutného obeda či večere. 

Ovsené vločky ako zdravá voľba na raňajky

Ovsené vločky by mali mať nezameniteľné miesto v zdravej výžive. Ak hľadáte optimálny zdroj vlákniny, vločky sú na to ako stvorené. Môžete si ich pripravovať ako ovsenú kašu s mliekom, zarobiť s bielym jogurtom a s ovocím alebo dokonca zapiecť a vyrobiť si tak domácu zapekanú granolu. Ovsené vločky je fajn používať i ako prísadu do zdravých domácich koláčov, palaciniek, dokonca i na slano, čím môžete z časti nahradiť bielu múku a zvýšiť tak nutričnú hodnotu doma pripravovaného pokrmu. Ovsené vločky obsahujú až 13 g rastlinných proteínov, necelé 2 g minerálnych látok ako je horčík, fosfor, sodík, síra, draslík, vápnik, železo, meď a iné. Zakúpiť za zvýhodnenú cenu, si ich môžete, tu>>